Instruktörs kursen

Publicerat: 2011-11-26 Kl: 07:08:32 | I kategori: Min karriär



Ursäkta för seg uppdatering på ett tag...
Jag har och är i full gång med IDC kursen vilket är från kl 8-18 varje dag + läxor varje kväll. Finns tyvärr inte så mycket tid över till annat eller bloggen. Vi lovar att göra så gott vi kan :)
Det ska i alla fall snart bli bättre. Om två veckor är kursen slut och förhoppningvis ska jag klara av alla skriftliga och praktiska prov. Kursen är väldigt lärorik men väldigt intensiv och tar mycket energi, men så klart väldigt rolig.

I vanliga fall har jag alltid tyckt att det är väldigt jobbigt att prata inför människor och ha muntliga redovisningar. Sedan kursen började är det i princip det enda jag pysslat med, vilket har hjälp något enormt att utvecklas på det viset. Att nu kunna stå inför inför en grupp och hålla en lektion, lära dem olika övningar under vattnet, hålla briefings och allt vad som har att "lära ut" innebär.

Lite smakprov på Helens kurs så ni får en uppfattning om vad som händer.
Massvis med lektioner, pay attention!




Undervisning

Undervisning i Poolen

Lektion i havet

Klara för dagen


En liten uppdatering vad som händer...

Alex försöker att sysselsätta sig så gott det går på dagarna medan jag är borta. Tyvärr har det varit väldigt svårt att få jobb, men nu drar hög säsongen igång så vi hoppas på att det ska lösa sig. Just nu är det mest tennis, poker och beachhäng med Taylor & Dani, Isac och Petter som gäller. Men inte klagar han här i paradiset inte.

Det här är vad Alex pysslar med på dagarna... Lite mer avslappnat kan man kalla det...

'
Hoppas ni har det lika bra som vi :)
Kommentera gärna i bloggen <3
PUSS & KRAM FRÅN OSS I MEXIKO

Kommentarer
Postat av: Mamma Glad

Jag ser att ni har det bra. Heja på Helen. Kramar till er båda, <3<3

2011-11-26 @ 09:58:13
Postat av: Maria

Vill bara säga trevlig helg! Kram från Bojsen

2011-11-26 @ 10:14:14
Postat av: emelie

kul med ett nytt inlägg! jag har saknat dom! C=

hoppas att kursen går bra! du ser ut att ha det roligt iallafall! plaska lite från mig!!

kramis pyamis!

2011-11-26 @ 14:54:26
URL: http://monostear.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0