Dykning i Karibiska Havet

Publicerat: 2011-11-08 Kl: 23:34:24 | I kategori: Mexiko


Då var första dyket avklarat i Mexiko, Karibiska Havet :)
Mycket roligt att vara i vattnet igen. Tyvärr var det lite dålig sikt, trots det såg vi lite av varje.
Dock var det väldigt blåsigt och med en liten båt som vi åkte ut med, så blev det ganska vågigt och gungigt. På väg ut gick det bra men på väg in mot stranden igen så blev jag Lite väl sjösjuk. Nära ögat ett en olycka kunde hänt där.
Det känns som jag kommer att bli en väligt bra instruktör, haha!
"Tyvärr elever, idag är det lite blåsigt på havet så det blir ingen dykning för er pga att vår Instruktör Helen blir sjösjuk..."
Eller,
"Vi vill bara varna er för vår instruktör Helen som kan bli lite sjösjuk när det blåser för mycket, så se upp!"
Vi får se vilken replik det blir, får suga lite på karamellen...


Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh va härligt Helen!!! Så jäkla häftigt under vattenytan!

Va duktig du är på att filma, å fixa musik o texter i filmen, hur gör man sånt? Men du din tok e duktig på det mesta!!!!



HAHAHA, jag känner igen de där med sjösjukan, jag lyckades spy ner aktern på vår segelbåt i Australien + 200m uppe i luften efter para-gliding i Verbier i Schweiziska Alperna, hehhehe.



Hur varmt har ni det uniefär? i Vattnet? Luften?



Här börjar det bli kallare, men vintern är väldigt sen iår, vid det här laget förra året hade vi redan snö i Dalarna men jag tror inte det finns en gnutta av de nu!!!



Förresten jag åker till Dalarna nästa helg :) :) Ska upp o kika in på salongen, ännu en ny tjej har kommit, ef Birgitta!



Jag följer er väl här på bloggen, ha de så bra å njut!!!

Puss o kram

2011-11-09 @ 09:18:12
Postat av: Mamma

Proffsigt gjort,får jag se lite mer film på sonen min. Men du får lova att inte, dräpa honom. Kramar till er båda.

2011-11-09 @ 10:49:22
Postat av: emelie

ooo!! guuu så härligt ni ser ut att ha det! vad kul att få se dig in action!

går det att stå raklång på botten föresten? det skulle ju se lite festligt ut!



ha det skönt nu!!!

2011-11-09 @ 20:47:33
URL: http://monostear.blogspot.com/
Postat av: Ninni

Åhhhhhhh Så Roligt Att Följa Och Se : D Jag Reser Med Er Såhär Ifrån Jonathans Lilla Lägenhet På Engelbrektsgatan. As Always. Du Får Lära Mig Att Dyka Sen. Promise ! Var Rädd Om Er Sålänge Kraaaaaaaaaaaaaaaamar <3

2011-11-11 @ 15:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0